Posted by: mavrodieva | май 9, 2008

Убеждаване и влияние


Убеждаване и влияние
Кой? Защо? Как?
Автор: Чавдар Христов
Издателство Сиела, София, 2008

Книга, в която може да се открие информация за убеждаващото въздействие в масмедиите, рекламата, връзките с обществеността, пропагандата. Първа част въвежда читателя в тематика, посветена на поведенческите предпоставки на убеждаващото въздействие, а втората – в комуникативните му аспекти. Актуалните примери правят текста интересен и те не просто илюстрират, но и доказват твърденията на автора, а стилът е четивен.
Речникът позволява на читателя да получи допълнителна информация, да направи справка за използваните термини в книгата.

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s

Категории

%d bloggers like this: