Posted by: mavrodieva | декември 31, 2009

PR 2.0 – новости и добри практики

Web 2.0 вече е част от маркетинга, медиите, PR; той се свързва с блогове, социални мрежи, RSS… За всичко това може да се прочете в книгата PR 2.0, както и за интерактивния нюзрум, за twitter, Vodeo on Demand (VOD), PR Newswire, Business Wire, за уебнар и т.н..

Книгата се отличава с висока информационна плътност и същевременно новостите се възприемат лесно. В четирите глави всеки читател и специалист по PR може да открие нещо ново за себе си.

В преводната книга на Диърдри Брекенридж  са пояснени всеки термин или словосъчетание, двуезичното им представяне е полезно, тъй като не се допуска комуникативна бариера и същевременно се усвоява понятието на английски. Подобен е и подходът с абревиатурите, дава се предистория за възникване на някои от тях.  Полезни са представените сайтове, от където може да се прочете повече информация

Книгата е издание на  Ciela и m3college.

За книгата виж още в

http://www.weekpr.com/obrazovanie/pr-2.0-i-novite-kriterii-na-profesionalniq-pr.html

Advertisements

Responses

  1. Изданието изглежда интересно – определено ще бъде полезно за разучаващите новите технологии и употребата им за целите на PR.

    • Вече четох книгата, интересна е, има информационна плътност, нови термини, но е написана и на четивен език.


Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s

Категории

%d bloggers like this: