Posted by: mavrodieva | януари 2, 2011

За бизнес комуникацията или за привидно познатото: академично и същевременно четивно

Бизнес комуникацията: същност и дефиниции.

Това е заглавието на статията, публикувана от проф. Любомир Стойков в трети брой от месец септември, 2009 г. в електронното списание „Медии и обществени комуникации“. Като преподавател по бизнес комуникация и етикет, както и като автор на книги и други публикации по въпроси, свързани с бизнес комуникацията, професор Стойков представя:

– интересно и систематизирано базови понятия;

– нови практики;

– използва четивен стил и език.

Статията представя научно и същевременно разбираемо една проблематика, която все още се нуждае от изследвания, а именно метаезика на бизнес комуникацията, класифакиции на видовете, актуализиране на категориално-понятийния апарат своевременно, като се отчитат нови явления и практики.

И не е случайно, че тази статия е след най-четените в електронното списание „Медии и обществени комуникации“.

http://media-journal.info/

Статията може да намерите на адрес: http://media-journal.info/?p=item

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s

Категории

%d bloggers like this: