Posted by: mavrodieva | юли 14, 2012

От уебновината до крос медиите? Дали те са част от виртуалната комуникация?

Виртуална комуникация. Уеб комуникация / Уебкомуникация. Онлайн комуникация. КОК. Това са само част от термините, които се използват в българската научна традиция.

През последните години в електронните медии се появи терминът уебновина/ уеб новина. Говори се за крос медии. Дали  журналистът създава текст само за една медия или редактира този текст, който да бъде огласен и публикуван, излъчен и прочетен през различни медии?

На практика има такива медии и в България. Например  Bulgaria On Air, където в клипа може да се види информация за голяма компания – http://www.bgonair.bg/bg/tvonline/

Ето и малко допълнителна информация: Bulgaria On Air се смята за една от първите крос медии в България. Тази относително нова медийната група е собственик на телевизия и печатни издания, а именно: списанията „The Inflight Magazine“ и „The Business Magazine“, както и на www.bgonair.bg, а също така и на сайта с информация за автомобилния бизнес, нарeчен атрактивно Auto On Air – www.autoonair.bg.

Практиката изпреварва теория и изследванията. А това е една нова сфера, която провокира интереса на уебчитателите / уеб читателите.

Иванка Мавродиева

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s

Категории

%d bloggers like this: